Zefir z silnikiem diesla

Historia kolei to wiele sławnych maszyn. Niektóre lokomotywy były prawdziwym technologicznym przełomem, mimo że dziś już niewiele osób o nich pamięta. Nowe rozwiązania, większe prędkości i niespotykana wcześniej moc fascynowały i otwierały przed podróżującymi nowe możliwości.
Jedną z takich maszyn był Zefir wyposażony w silnik Diesla. Zefir powstał w latach trzydziestych ubiegłego wieku i stał się pierwszym krokiem na drodze do wyparcia maszyn parowych. Zefir mógł się poszczycić również innymi, wzbudzającymi podziw rozwiązaniami.
Lokomotywa miała nowoczesny, opływowy kształt i była wykonana ze stali nierdzewnej. Dzięki temu maszyna znacznie różniła się od konkurencyjnych propozycji. Zefir rozpoczął zresztą nowy etap w rozwoju kolejnictwa, który możemy nazwać erą konkurencji.
Kolej stała się domeną prywatnych przedsiębiorców, a Ci starali się podnosić standard przewozów i rozwijać coraz większe prędkości, by utrzymać się na rynku. Głównym zagrożeniem dla kolei stał się rozwój motoryzacji i lotnictwa.
https://www.whmprzeprowadzkikielce.pl/
Przeczytaj również: Jak dbać o system ogrzewania podłogowego elektrycznego?
Przeczytaj również: Czy wynajem busa jest opłacalny dla małych grup?
Przeczytaj również: Jakie są najczęstsze przyczyny uszkodzeń dachów, z którymi radzi sobie dekarz?
Polecane artykuły

Wirusy
Wirusy potoczne określenie wszystkim wiadomościom, które mogą zaszkodzić komputerowi lub urządzeniu mobilnemu, na którym zostaną otwarte. Część wirusów nie jest aż tak niebezpieczna dla komputera i wystarczy, że je usuniemy oraz zrobimy skanowanie komputera, a po wirusie nie będzie ani śladu. Nie

Oszczędny Ford Focus
Ford Focus to samochód kompaktowy, który produkuje koncern Ford Motor Comapny. Po raz pierwszy pojawił się na taśmie produkcyjnej w roku 1998, w następstwie Forda Escorta. W 2015 roku powstała jego najnowsza wersja – RS, wyposażona w silnik Ecoboost, który charakteryzuje się mocą o wartości 320 KM.